Despre noi
OriceOnline este un magazin online, care îți pune la dispoziție o gamă largă de produse, cu livrare în România.
Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă, te rugăm să citești mai jos condițiile generale de funcționare, pe un limbaj „comestibil”.
Condiții generale
Produsele comandate de pe www.oriceonline.ro vor fi livrate în termen de 3 – 10 zile lucrătoare, în funcție de volumul de lucru, și în funcție de disponibilitatea produselor pe stoc. OriceOnline își menține dreptul de a extinde acest termen cu până la 5 zile lucrătoare, pentru unele produse care nu se află pe stoc, și dreptul de a refuza o comandă pentru un produs care nu se află nici pe stocul intern și nici pe stocul furnizorului.
În cazul produselor personalizate, termenul de livrare va fi comunicat în funcție de cantitatea comandată. Oricare ar fi situația, noi te anunțăm telefonic. Te rugăm, în cazul în care optezi pentru transfer bancar, ca și modalitate de plată, să nu începi tranzacția până când nu primești confirmarea de la noi, că produsele comandate pot fi livrate. Acest lucru ne ajută la evitarea neînțelegerilor.
Transport
Transportul este gratuit pentru comenzile care conțin produse a căror valoare atinge sau depășește 500 (cincisute) lei. Valoarea cupoanelor Cadou comandate nu va fi luată în considerare la calcularea pragului de transport gratuit.
Nu poți beneficia de transport gratuit dacă:
- Ai în coș produse supradimensionate sau produse a căror greutate depășește 8 kg/produs
Poți beneficia de transport gratuit pentru comenzile de sub 500 lei dacă:
- Ai în coș cel puțin un produs care beneficiază de transport gratuit
- Ai un Cupon/Cod cupon care îți asigură transport gratuit
- Ai un cont creat pe OriceOnline, ești cel puțin la a 2-a comandă, și comanda ta actuală conține produse în valoare de minim 299 lei
- Te-ai înscris la Newsletter, ai primit Codul Săptămânal de transport gratuit, și îndeplinești condițiile prevăzute (instrucțiunile le primești direct pe mail)
Garanție
OriceOnline îți oferă garanție pentru produsele achiziționate în conformitate cu legislația în vigoare. Te rugăm să păstrezi factura produselor, garanția se acordă exclusiv în baza facturii. Garanția generală este de 12 luni, excepție fac acele produse, care au termen de expirare, sau pentru care producătorul indică un alt termen de garanție, mai mic decât 12 luni. În cazul în care apar probleme de garanție, te rugăm să ne semnalezi, telefonic sau pe mail.
Suntem aici să te ajutăm, și să te ghidăm.
O să îți cerem următoarele date de identificare: numele persoanei de pe factură, nr. factură, denumirea produsului, problema observată. În primul rând vom încerca să te ajutăm prin telefon, asta ca să reducem timpul și costurile. Dacă problema nu se rezolvă, o să te rugăm să ambalezi produsul în ambalajul original, sau într-un ambalaj corespunzător. Nu ne asumăm răspunderea pentru defecțiunile din timpul transportului, cauzatede ambalaj necorespunzător, de aceea te rugăm să ambalezi produsele cu grijă. Cheltuielile de transport rămân în grija noastră, dacă te lași pe mâna noastră. Noi trimitem curierul la tine, și transportul îl plătim noi. Dacă alegi altă modalitate de transport, decât cea indicată de către noi, transportul îl plătești tu. Din păcate nu vom prelua niciun colet trimis către noi cu plata transportului, decât dacă am cerut noi acest lucru. În acest caz produsele se vor întoarce la tine.
Termenul normal de soluționare a problemelor de garanție este de 14 zile, de la preluarea coletului, termen cu care ți se prelungește garanția inițială. Produsele vor fi readuse la condiții normale de funcționare, iar dacă acest lucru nu este posibil, din orice motiv, îți schimbăm produsele cu unele noi. Dacă produsul nu mai există în oferta noastră, și nu putem să îți oferim unul nou, îți vom oferi valoarea lui de pe factură în formă de voucher de cumpărături (valabil pe www.oriceonline.ro ) sau îți vom returna banii.
Garanția poate deveni nulă în următoarele situații:
- exploatarea necorespunzătoare, abuzivă sau improprie a produselor,
- utilizarea produselor în alte scopuri decât cele prevăzute în descrierea produsului,
- reparații sau alte intervenții efectuate de către o persoană neautorizată,
- urme de daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice necorespunzătoare,
- urme de lovituri, sau alte accidente, care nu țin de probleme de garanție.
Anularea comenzii sau returnarea produselor
Clientul, adică Tu, te poți răzgândi oricând înainte de expedierea produselor, fără să fii penalizat. Îți promitem chiar să nu ne supărăm pe tine. În acest caz, te rugăm să ne anunți telefonic sau pe mail! Mai mult, ai dreptul să te răzgândești și după ce primești produsele acasă la tine. În termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, ai dreptul să returnezi unul sau chiar toate produsele comandate.
Excepții:
- produsele a căror achiziționare este condiționată de achiziționarea altor produse.
- produsele perisabile sau cu termen de expirare, a căror termen de valabilitate rămas este sub 60 zile.
- produsele din categoria „Oferte Limitate”
Oricare ar fi situația, te rugăm să ne semnalezi acest lucru, telefonic sau pe mail. Ne găsești zilnic, de luni până vineri între orele 12-15. Produsele returnate trebuie să fie noi nouțe, în ambalajul lor original, însoțite de toate actele cu care le-ai primit. În colet mai trebuie incluse următoarele: o copie a facturii și un cont IBAN unde dorești returnarea banilor. În cazul în care contul aparține altei persoane decât cea de pe factură, avem nevoie de câteva rânduri de la voi (persoana de pe factură și persoana care deține contul), prin care ne autorizați să transferăm contravaloarea produselor în contul respectiv.Costurile de transport, în cazul returnării produselor, îți revin integral. Poți să alegi oricare firmă de curierat rapid, care ne aduce produsele la ușă, exact cum le-ai primit.
OriceOnline își rezervă dreptul de a refuza un colet, al cărui ambalaj extern este deteriorat. Te rugăm să te conformezi cu condițiile de transport al firmei de curierat pe care o alegi.
Produsele returnate vor fi verificate, refacturate cu valoare minus, iar factura storno o primești pe mail. Dacă totul e în ordine, îți vom vira banii în contul semnalat de către tine, în termen de 14 zile de la primirea coletului.
- Nu acceptăm coletele trimise cu ramburs în nici-un caz
- Dacă prin returnarea unui produs valoarea comenzii tale inițiale scade sub pragul minim de livrare gratuită din momentul comenzii tale inițiale, o să regăsești pe factura storno și valoarea transportului inițial. În acest caz suma restituită va fi diminuată cu această valoare
- OriceOnline își menține dreptul de a-ți refactura valoarea transportului de retur în următoarele cazuri:
- Ai trimis coletul cu plata la destinatar;
- Produsele returnate nu se conformează cerințelor noastre de returnare (în acest caz coletul va retrimis către tine, cu ramburs, care va fi valoarea costurilor de transport).
- Nu putem accepta returnarea produselor în următoarele situații: produsele perisabile, produse cu termen de expirare, a căror termen este sub 60 de zile în momentul returnării, produsele desigilate, care din acest motiv nu mai pot fi comercializate, produsele resigilate, produsele din categoria Oferte Limitate, produsele personalizate, produsele desigilate – care au caracter de igienă sau personal, ambalajele cadou, produsele care nu mai au ambalajul original.
OriceOnline își rezervă dreptul, ca în anumite situații să refuze comanda unui client:
- clientul refuză în mod repetat preluarea coletului
- clientul își exercită în mod repetat dreptul de returnare (rea-voință)
- clientul își crează mai mult de 1 cont de utilizator ca persoană fizică