Garanție
- Toate Bunurile comercializate de către OriceOnline, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de conditii de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
- Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, cu o rețea de service națională, fie sunt emise de către OriceOnline.
- Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de către OriceOnline, Cumpărătorul primește certificatele de garanție în format electronic, în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
- În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Cumpărătorul se va prezenta direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
- Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 2 (două) zile de la recepția Bunului pe adresa service@oriceonline.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
- În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către OriceOnline, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte.
- Perioada generală a garanției oferită de OriceOnline este de 12 luni dacă nu este specificat altfel în descrierea și certificatul de garanție a produsului.
- Poți descărca modelul de Certificat de garanție de AICI în format PDF.