Descriere
Cu dispozitivul GPS Tracker poți să afli oricând unde este copilul tău.
Acest GPS Tracker este un produs de tip best-seller, care oferă siguranță și securitate pentru copii și părinți. Acest ceas GPS Tracker vă permite să vedeți locația persoanei care îl poartă, de pe telefonul smartphone, și vă permite să apelați, să trimiteți mesaje text și multe altele.
Vine cu măsuri suplimentare de siguranță, poți trimite note vocale de 15 sec. prin apăsarea unui singur buton, știi întotdeauna unde se află persoana care îl poartă, și vine cu alerte pentru diferite situații – baterie descărcată, SOS, sau ceasul este scos de pe mână. Toate aceste funcții pot fi foarte utile pentru un GPS Tracker, astfel poți preveni situații neplăcute sau chiar grave.
GPS Tracker funcționează cu aplicația SeTracker 2 (pentru iOS și Android), oferind urmărire, locație și monitorizare în timp real.
Funcțiile GPS Tracker:
- Întotdeauna știi unde sunt copiii tăi
- Funcționează cu cartela micro-SIM (fără password), este necesar accesul la internet
- Urmărire în timp real, locație și monitorizare
- Funcționează cu aplicația SeTracker 2 (pentru iOS și Android)
- Trimite note vocale de max. 15 sec. (butonul 1)
- SOS: trei apeluri succesive la numerele stocate (butonul SOS)
- Alerte pentru:
-
- baterie descărcată
- SOS
- Dacă ceasul a fost scos
-
- 3 moduri de lucru: normal, economisirea bateriei și locația în timp real
- Bateria cu litiu poate dura până la 100 de ore
- Funcția nu deranjați
- 100 de ore de stand-by
- Se pot stoca 10 numere
- Limba: engleză, franceză, germană, chineză, spaniolă, portugheză, turcă, rusă, vietnameză și multe altele
- Funcționează în fiecare țară cu furnizori specifici (verificați manualul de utilizare)
- Opriți ceasul (numai prin aplicație)
- Securitate: alertă atunci când un copil părăsește raza de min 200 m – max 2000 m
- Alarmă: 3 setări de alarme, chiar și cu funcția de repetare
- Funcții sănătate: pași / somn / calorii / distanța parcursă
- Funcția de căutare: redați sunetul pentru a găsi ceasul
- Culori: Negru, albastru, roz, verde
- Livrat cu: cablu de încărcare, șurubelniță, manual și FAQ în limbile engleză, franceză, germană și olandeză
- Material: silicon
- Dimensiuni produs: afișaj: 2 x 3 cm, lungime cu curele: 22 cm
- Dimensiunea ambalajului: 14,5 x 5 x 10,5 cm
- Greutatea netă: 39 grame
- Greutate brută: 94 grame
Condiții generale
Produsele comandate de pe OriceOnLine.ro vor fi livrate în termen de 3 – 10 zile lucrătoare, în funcție de volumul de lucru, și în funcție de disponibilitatea produselor pe stoc. OriceOnLine.ro își menține dreptul de a extinde acest termen cu până la 5 zile lucrătoare, pentru unele produse care nu se află pe stoc, și dreptul de a refuza o comandă pentru un produs care nu se află nici pe stocul intern și nici pe stocul furnizorului.
În cazul produselor personalizate, termenul de livrare va fi comunicat în funcție de cantitatea comandată.
Oricare ar fi situația, noi te anunțăm telefonic.
Te rugăm, în cazul în care optezi pentru transfer bancar, ca și modalitate de plată, să nu începi tranzacția până când nu primești confirmarea de la noi, că produsele comandate pot fi livrate. Acest lucru ne ajută la evitarea neînțelegerilor.
Garanție
OriceOnLine.ro îți oferă garanție pentru produsele comandate în conformitate cu legislația în vigoare. Te rugăm să păstrezi factura produselor, garanția se acordă exclusiv în baza facturii. Garanția generală este de 12 luni, excepție fac acele produse care au termen de expirare, sau pentru care producătorul indică un alt termen de garanție, mai mic decât 12 luni.
În cazul în care apar probleme de garanție, te rugăm să ne semnalezi, telefonic sau pe mail. Suntem aici să te ajutăm, și să te ghidăm. O să îți cerem următoarele date de identificare: numele persoanei de pe factură, nr. factură, denumirea produsului, problema observată. În primul rând vom încerca să te ajutăm prin telefon, asta ca să reducem timpul și costurile. Dacă problema nu se rezolvă, o să te rugăm să ambalezi produsul în ambalajul original, sau într-un ambalaj corespunzător. Nu ne asumăm răspunderea pentru defecțiunile din timpul transportului, cauzate de modul de ambalaj necorespunzător, de aceea te rugăm să ambalezi produsele cu grijă.
Cheltuielile de transport rămân în grija noastră, dacă te lași pe mâna noastră. Noi trimitem curierul la tine, și transportul îl plătim noi. Dacă alegi altă modalitate de transport, decât cea indicată de către noi, transportul îl plătești tu. Din păcate nu vom prelua nici-un colet trimis către noi cu plata transportului, decât dacă am cerut noi acest lucru. În acest caz produsele se vor întoarce la tine.
Termenul normal de soluționare a problemelor de garanție este de 14 zile, termen cu care ți se prelungește garanția inițială. Produsele vor fi readuse la condiții normale de funcționare, iar dacă acest lucru nu este posibil, din orice motiv, îți schimbăm produsele cu unele noi sau îți vom returna banii. Corect?
Garanția poate deveni nulă în următoarele situații:
- exploatarea necorespunzătoare, abuzivă sau improprie a produselor,
- utilizarea produselor în alte scopuri decât cele prevăzute în descrierea produsului,
- reparații sau alte intervenții efectuate de către o persoană neautorizată,
- urme de daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice necorespunzătoare,
- urme de lovituri, sau alte accidente, care nu țin de probleme de garanție.
Anularea comenzii sau returnarea produselor
Clientul, adică Tu, te poți răzgândi oricând înainte de expedierea produselor, fără să fii penalizat. Îți promitem chiar să nu ne supărăm pe tine. În acest caz, te rugăm să ne anunți telefonic sau pe mail!
Mai mult, ai dreptul să te răzgândești și după ce primești produsele acasă la tine.
În termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, ai dreptul să returnezi unul sau chiar toate produsele comandate. Excepție fac produsele a căror achiziționare este condiționată de achiziționarea altor produse. Exemplu: poți cumpăra produsul A la un preț redus în cazul în care achiziționezi produsul B. În cazul acesta produsele A și B pot fi returnate împreună, sau plătești diferența până la prețul integral al produsului A. E logic, așa-i?
Oricare ar fi situația, te rugăm să ne semnalezi acest lucru, telefonic sau pe mail. Ne găsești zilnic, de luni până vineri între orele 9 – 17. Produsele returnate trebuie să fie noi nouțe, în ambalajul lor original, însoțite de toate actele cu care le-ai primit. În colet mai trebuie incluse următoarele: o copie a facturii și un cont IBAN unde dorești returnarea banilor. În cazul în care contul aparține altei persoane decât cea de pe factură, avem nevoie de câteva rânduri de la voi (persoana de pe factură și persoana care deține contul), prin care ne autorizați să transferăm contravaloarea produselor în contul respectiv.
Costurile de transport, în cazul returnării produselor, îți revin integral. Poți să alegi oricare firmă de curierat rapid, care ne aduce produsele la ușă, exact cum le-ai primit. OriceOnLine.ro își rezervă dreptul de a refuza un colet, al cărui ambalaj extern este deteriorat. Te rugăm să te conformezi cu condițiile de transport al firmei de curierat pe care o alegi. Produsele returnate vor fi verificate, refacturate cu valoare minus, iar factura storno o primești pe mail. Dacă totul e în ordine, îți vom vira banii în contul semnalat de către tine, în termen de 14 zile de la primirea coletului.
Știm că ești de bună-credință, dar totuși te rugăm să citești și următoarele rânduri, pentru a evita neplăcerile:
- Nu acceptăm coletele trimise cu ramburs în nici-un caz.
- Dacă prin returnarea unui produs valoarea comenzii tale inițiale scade sub pragul minim de livrare gratuită din momentul comenzii tale inițiale, o să regăsești pe factura storno și valoarea transportului inițial. În acest caz suma restituită va fi diminuată cu această valoare.
- OriceOnLine.ro își menține dreptul de a-ți refactura valoarea transportului de retur în următoarele cazuri:
- Ai trimis coletul cu plata la destinatar;
- Produsele returnate nu se conformează cerințelor noastre de returnare (în acest caz coletul va retrimis către tine, cu ramburs, care va fi valoarea costurilor de transport).
- Nu putem accepta returnarea produselor în următoarele situații: produsele perisabile, produsele desigilate care din acest motiv nu mai pot fi comercializate, produsele resigilate, produsele din categoria Outlet, produsele personalizate, produsele desigilate – care au caracter de igienă sau personal, ambalajele cadou, produsele care nu mai au ambalajul original.
Vizitează și pagina de Termeni și Condiții.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.