Termeni și condiții

Utilizarea serviciilor sau a informațiilor oferite de sit-ul www.oriceonline.ro este echivalentă cu acceptarea de către utilizator a termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a sit-ului, vă recomandăm citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor. Oriceonline.ro își rezervă dreptul de a modifica periodic acești termeni și condiții.

  • OriceOnline – este denumirea comercială a S.C. COOL COLOR PRODEXIM SRL, persoană juridică, având sediul social în BIHARIA, nr. 1, jud. Bihor, având număr de ordine în Registrul Comerțului J5/1059/2021, cod unic de înregistrare fiscală 44128622.
  • vânzător – OriceOnline.
  • sit– magazinul online găzduit la adresa web oriceonline.ro și subdomeniile acestuia.
  • cumpărător – poate fi orice persoană fizică, care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care efectuează o comandă.
  • bunuri/servicii – orice produs sau serviciu listat pe sit.
  • client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către OriceOnline (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare.
  • conținut – toate informațiile de pe Sit, informațiile din e-mailurile trimise de către Vânzător, informațiile comunicate de către Vânzător sau angajații/colaboratorii acestuia, informații legate de bunuri/servicii și/sau tarife practicate de către Vânzător sau de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă, care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate, date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Sit, care, prin crearea unui Cont, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice sit-ului din secțiunea Termeni si Condiții.
  • user/utilizator/nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Sit. Nickname-ul este asociat informațiilor din Sit ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
  • cont – secțiunea din Sit formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Sit (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
  • favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții, folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
  • listă – secțiunea din Favorite în care Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmăreasca, și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături. Lista poate fi: publică: orice Utilizator poate vizualiza Lista în cazul în care acesta a distribuit-o pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau dacă accesează profilul public al Utilizatorului din Sit. Utilizatorul are posibilitatea de a o seta ca privată oricând, direct din Contul său, sectiunea Favorite; privată: acesta poate fi vizualizată numai de titularul Contului. 
  • coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
  • comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Sit-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Sit.
  • campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri/servicii,  având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
  • contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților.
  • recenzie/review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui bun/serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale, prin care se exprimă o părere personală despre un bun/serviciu.
  • rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs, se exprimă sub formă de stele, fiecare bun/serviciu poate primi de la o stea până la cinci stele, se bazează pe părerea personală a celui care se exprimă și va fi asociat unui review/recenzie.
  • comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
  • întrebare – formula de adresare către alți utilizatori/clienți/cumpărători cu scopul de a obține informații despre bunurile/serviciile din pagina respectivă.
  • răspuns – informație scrisă care este transmisă utilizatorului/clientului/cumpărătorului care a adresat o întrebare în Sit, în pagina unui anumit bun/serviciu, reprezintă o explicație oferită de un utilizator/client/cumpărător unui alt utilizator/client/cumpărător în cadrul unei discuții.
  • comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis conținând informații generale/tematice, cu privire la produse similare sau complementare cu cele achiziționate, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la bunuri/servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață/sondaje de opinie.
  • tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun/serviciu de către Vânzător, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător.
  • taxă de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
  • specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor/serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
  • document – prezentele Termene și Condiții.
  • Prin înregistrarea unei Comenzi pe Sit, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
  • Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. 
  • Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor/serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri/servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, dacă este cazul.
  • Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
  • Pentru Comenzile ce urmează a fi ridicate personal de la depozitul/showroom-ul și/sau punctele de livrare OriceOnline prețurile și rezervările bunurilor/serviciilor sunt valabile 3 (trei) zile lucrătoare de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
  • Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Sit vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.
  • Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.
  • Pentru motive justificate OriceOnline își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalități de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Sit, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel OriceOnline. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
  • Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, prin modalitățile menționate la secțiunea “Contact” din Sit. 
  • OriceOnline poate publica pe Sit informații despre Bunuri/Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care cocomag are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
  • Toate tarifele aferente Bunurilor/Serviciilor prezentate pe Sit sunt exprimate în lei (RON) și includ taxele aferente (T.V.A.).
  • În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Sit include Taxa de timbru verde.
  • În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
  • Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor disponibile pe Sit (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • Imaginile produselor afișate pe sit sunt cu titlu de prezentare și pot diferi față de ambalajele reale ale produselor, întrucât un producător își poate schimba ambalajul și fără să ne anunțe. Clientul va citi cu atenție descrierea produsului pentru a se asigura că doreste să comande produsul respectiv. OriceOnline nu poate fi tras la răspundere pentru faptul că unele poze diferă față de ambalajul actual al unor produse.
  • După minim 14 (paisprezece) dar nu mai mult de 30 (treizeci) zile de la achiziționarea unui Bun/Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul/Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Sit și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
  • Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
  • Conținutul, astfel cum este definit mai sus, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau continut multimedia prezentate pe Sit, sunt proprietatea exclusivă a OriceOnline, fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de OriceOnline, includerea oricărui Conținut în afara Sit-ului, indepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al OriceOnline asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al OriceOnline.
  • Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
  • Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
  • Sit-ul și toate elementele acestuia (grafica web, conținut, produse, etc.) sunt proprietatea OriceOnline și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Folosirea fără acordul expres OriceOnline a oricărui element cuprins în acest sit se pedepsește conform legilor în vigoare. OriceOnline are dreptul de a suspenda accesul pe sit al unui utilizator fără nici un fel de notificare sau formalitate explicativă și nu răspunde pentru daune cauzate direct sau indirect de informațiile și serviciile furnizate pe sit și nu garantează corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor afișate pe sit.

  • OriceOnline funcționează pe principiul caselor de comenzi. Majoritatea produselor din ofertă sunt în stoc. Totuși, datorită numărului mare de produse, se pot ivi situații când un anume produs să apară disponibil în stoc online, dar să nu existe fizic în depozit. Cumpărătorul va fi sunat și înștiințat despre acest aspect.
  • În cazul în care un Bun/Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător în termenul prevăzut pe sit, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului/Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

  • Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Sit după cum urmează:


    • “în stoc” – avem mai mult de 3 bucăți sau urmează să primim de la furnizor în timp real pentru a onora o comandă
    • “stoc limitat” – avem mai puțin de 3 bucăți
    • “în stoc/stoc limitat – poate fi precomandat” – putem servi în limita stocului disponibil, după care toate comenzile intră pe precomandă
    • “precomandă” – Bunul nu este disponibil în stoc dar așteptăm aprovizionare de la furnizor
    • “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil în stoc
  • Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Sit, prin adăugarea Bunurilor/Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun/Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Comanda va fi înregistrată doar în momentul finalizării. 
  • Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul este de acord cu Termenii și Condițiile prevăzute în prezentul Document. 
  • Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul declară că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
  • Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul ete de acord că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
  • OriceOnline își rezervă dreptul de a modifica prețurile în funcție de prețurile de achiziție de la producători, fără avizarea clienților. Dacă prețurile afișate la unele produse nu sunt actualizate, în momentul în care clientul face o comandă la un astfel de produs, va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii în legătura cu prețul actualizat. Nici o comandă nu este trimisă către Cumpărător, dacă prețurile afișate nu coincid cu prețurile la zi, fără acordul clientului. 
  • Pentru a beneficia de reducerea de fidelitate, Cumpărătorii au obligația să se logheze în Contul de pe sit. Dacă Cumpărătorul optează să efectueze comanda fără a se loga în sit, pierde reducerea de fidelitate, fiind singur responsabil de acest lucru. OriceOnline nu își asumă răspunderea pentru aplicarea reducerii de fidelitate decât pentru clienții care se identifică în contul lor.
  • Majoritatea cupoanelor/codurilor de reduceri și codurile promoționale exclud utilizarea a mai multor reduceri simultane. Pentru a beneficia de varianta cea mai avantajoasă, Cumpărătorul decide care cupon/cod va folosi. OriceOnline nu poate fi tras la răspundere în niciun caz pentru decizia Cumpărătorului.
  • Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
    • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
    • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de OriceOnline, în cazul plății online;
    • datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Sit sunt incomplete și/sau incorecte;
  • Cumpărătorul poate anula comanda efectuată printr-o notificare, prin orice mijloc de comunicare  care se regăsește în secțiunea Contact, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
    • Comandă cu plată ramburs (plată la curier, în momentul primirii coletului) în cazul în care Comanda nu a fost încă trimisă către Cumpărător – comandă în procesare;
    • Cumpărătorul a ales predare personală la depozit sau showroom, nu s-a efectuat încă plata – comandă în așteptare sau comandă în procesare;
    • Cumpărătorul poate anula comanda efectuată și achitată online sau transfer bancar, printr-o notificare, prin orice mijloc de comunicare  care se regăsește în secțiunea Contact, în cazul în care Comanda nu a fost încă trimisă către Cumpărător – comandă în procesare, urmând ca în cel mult 14 (paisprezece) zile să primească sumele achitate;
    • Cumpărătorul poate anula comanda efectuată și achitată online sau transfer bancar, printr-o notificare, prin orice mijloc de comunicare  care se regăsește în secțiunea Contact, chiar dacă Comanda este trimisă către Cumpărător, urmând ca în cel mult 14 (paisprezece) zile să primească sumele achitate, mai puțin contravaloarea transportului (valoare stabilită la finalizarea comenzii, pentru situațiile când nu se beneficiază de transport gratuit), chiar dacă Cumpărătorul în momentul plasării Comenzii a beneficiat de transport gratuit;
  • Anularea unei Comenzi cu plata ramburs de către Cumpărător, după ce Comanda a fost trimisă, înseamnă refuzarea coletului, situație în care Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu mai servi acel Cumpărător, decât cu anumite condiții (de ex. plata în avans).
  • Neridicarea/Refuzul coletelor: în cazul în care Cumpărătorul nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui Cumpărător colete decât cu plata în avans. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care adresa era greșită/incompletă sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a trece adresa corectă în comandă și de a ridica coletul comandat. Returnarea sumei plătite în avans se poate face la cererea expresă a Cumpărătorului în scris, însă Cumpărătorul este eligibil a primi suma rămasa după calcularea și retragerea cheltuielilor legate de transport și de comisioanele bancare.
  • Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice (termen de returnare a Bunurilor), fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de transport (chiar dacă la plasarea comenzii a beneficiat de transport gratuit!). Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat,
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
  • În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta are următoarele posibilități:
    • va putea completa online formularul de retur
    • va anunța în scris pe adresa de mail retur@oriceonline.ro.
  • În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însotit produsul respectiv. În cazul în care achiziționarea produsului returnat a fost condiționată de achiziția altor produse, se vor returna toate produsele supuse condiției, sau se va achita diferența de preț pentru produsele păstrate, ca și cum ar fi fost achiziționate separat (produsele a căror achiziționare este condiționată de achiziționarea altor produse. Exemplu: poți cumpăra produsul A la un preț redus în cazul în care achiziționezi produsul B. În cazul acesta produsele A și B pot fi returnate împreună, sau se achită diferența până la prețul integral al produsului A.)
  • În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor în depozit. Suma va fi returnată după cum urmează:
    • pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
    • pentru Comenzile achitate cu Op/Transfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
    • pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar în showroom/depozit -> prin restituire numerar în showroom, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
  • Costurile de transport, în cazul returnării Bunurilor, sunt suportate integral de către Cumpărător. Bunurile vor fi returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse. Cumpărătorul poate alege orice firmă de curierat pentru retur, sau la solicitarea Cumpărătorului, Vânzătorul poate să trimită un curier pentru ridicarea produselor, dar contravaloarea transportului va fi reținută din valoarea returnată. 
  • Vânzătorul are dreptul de a refuza un colet cu ambalaj extern deteriorat, în acest caz coletul se va întoarce către expeditor, respectiv Cumpărător. Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de către Cumpărător.
  • Vânzătorul va refuza de fiecare dată preluarea Bunurilor returnate cu plata ramburs.
  • Bunurilor returnate vor fi verificate, refacturate cu valoare minus, iar factura storno se va trimite Cumpărătorului prin email la adresa de mail menționată la finalizarea Comenzii inițiale. 
  • Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

  • Cumpărătorul are dreptul să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. În cazul in care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor. În acest caz Vânzătorul are dreptul de a refuza stornarea Bunurilor.
  • Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când iși exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
  • Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. 
  • Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele, decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Din prețul total al Bunului returnat Vânzătorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului în proporție de 5%-50% din valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărătorul după recepționarea și verificarea Bunurilor returnate.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur 

  • Produse cosmetice, de îngrijire personală, consumabile sanitare: din motive de protecție a sănătății aceste produse nu pot fi returnate, decât dacă sunt sigilate.
  • Nu pot fi returnate următoarele tipuri de produse (Pentru aceste tipuri de produse nu există un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.):
    • produsele care sunt susceptibile de deteriorare sau expirare rapidă
    • produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă
    • produsele ce constau în înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare
    • ziare, periodice și reviste
    • Oferte speciale: această categorie conține produse cu prețuri reduse din diferite motive: produse resigilate, produse cu mici defecțiuni, produse alimentare cu termen de expirare apropiat, etc. Produsele alimentare din această categorie nu pot fi returnate!
    • Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător
    • Furnizarea de Bunuri/Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
    • Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar
    • Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
    • Furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla
    • Contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere
    • Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere
    • Produsele care au termen de valabilitate sub 60 de zile în momentul în care Cumpărătorul ar dori returnarea lor.
  • Prețurile Bunurilor/Serviciilor afișate în cadrul sit-ului www.oriceonline.ro includ Taxele conform legislației în vigoare.
  • Prețul, modalitatea de plată ales și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
  • Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri/Servicii vândute de OriceOnline, cu exceptia Bunurilor/Serviciilor vândute de parteneri, în format tipărit sau electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
  • Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
  • Plata online cu CARD de debit sau de credit este asigurată prin NETOPIA. 
  • Modalități de plată:
    • plata ramburs: cash la curier, în momentul preluării coletului
    • plata online (în curs de implementare): plata în momentul plasării comenzii, cu card online
    • plata cu OP: plată prin transfer bancar, dacă Cumpărătorul alege această opțiune, va primi factura pe mail. Expedierea coletului va avea loc doar după confirmarea tranzacției de către banca Vânzătorului (poate dura până la 2-3 zile lucrătoare, în funcție de banca Cumpărătorului, și poate implica comisioane din partea băncii Cumpărătorului!)
  • În anumite situații Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans.
  • Termenul de livrare a produselor vândute de OriceOnline este de 3 – 10 zile lucrătoare.
  • Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
  • Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
  • Răspunderea pentru expediții aparține exclusiv firmei care face transportul. Vânzătorul își asumă răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație sau răspundere cu privire la expediție va fi făcuta firmei de expediție.

Livrare prin curier (standard)

    • Metoda standard de livrare a produselor vândute de OriceOnline este prin intermediul firmelor de curierat. 
    • OriceOnline în prezent NU lucrează cu Poșta Română.
    • Livrarea este gratuită pentru comenzile care conțin produse a căror valoare este de minim 500.00 lei.
    • La calcularea valorii totale a comenzii pentru stabilirea costului de livrare nu se iau în calcul Cardurile Cadou. În cazul în care se comandă un Card Cadou în valoare de 400 lei și produse în valoare de 100 lei, NU se aplică transport gratuit, valoare produselor fiind sub valoarea minimă de 500 lei pentru transport gratuit.
    • Valoarea transportului se stabilește la 12.50 lei pentru fiecare colet standard, de dimensiune normală. De asemenea, în cazul plății la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

Pentru Bunurile/Produsele de dimensiuni mari (de exemplu Saltele) și Bunurile/Produsele care individual depășesc 8 kg, se percepe taxă volumetrică și/sau de greutate și nu beneficiază ÎN NICIUN CAZ de transport gratuit. Pentru aceste produse taxa de transport se calculează după cum urmează:

    • Saltelele și alte produse de dimensiuni mari, precum fiecare produs a cărui greutate individuală depășește 8 kg: taxa de livrare se aplică în funcție de volumul produselor din comandă, indiferent de valoarea comenzii, și diferă de la o categorie la alta. 
    • Taxa de livrare se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit. 
    • Fiecărui astfel de produs i se aplică separat taxa de transport, în coșul de cumpărături fiind calculat totalul costului de livrare.

Ridicare din showroom

  • Există posibilitate de RIDICARE PERSONALĂ, pentru localitatea ORADEA, din depozit. Pentru lista actualizată a orașelor cu ridicare din showroom/depozit verificați periodic această pagină.
  • În acest caz plata se va face în avans, prin plată online, prin transfer bancar sau prin depunere în contul OriceOnline.
  • În cazul în care suma de plată pentru o comandă plasată online sau prin telefon este mai mică de 500 de lei, costul de livrare în showroom este de 5.50 lei.
  • Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate online sau prin telefon a căror valoare depășește 500 de lei și care sunt achitate în momentul plasării comenzii prin transfer bancar sau plată online.
  • Serviciul de ridicare personală poate fi ales la finalizarea comenzii, în secțiunea Modalitate livrare.
  • Dacă Cumpărătorul alege ridicare din showroom și, la momentul plasării comenzii, produsele nu sunt pe stoc în showroom-ul selectat, Cumpărătorul va fi anunțat prin e-mail sau SMS când acestea vor ajunge. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate în showroom timp de 5 zile lucrătoare.
  • Toate Bunurile comercializate de către OriceOnline, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de conditii de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
  • Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, cu o rețea de service națională, fie sunt emise de către OriceOnline.
  • Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de către OriceOnlineCumpărătorul primește certificatele de garanție în format electronic, în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
  • În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Cumpărătorul se va prezenta direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
  • Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 2 (două) zile de la recepția Bunului pe adresa service@oriceonline.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
  • În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către OriceOnline, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte.
  • Perioada generală a garanției oferită de OriceOnline este de 12 luni dacă nu este specificat altfel în descrierea și certificatul de garanție a produsului. 

  • Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
  • Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
  • Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Sit-ului.
  • Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Sit-ului. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la momentul afișării în Sit.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Sit versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor personale sunt în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. 

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Sit-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.

  • Cine suntem și cum ne puteți contacta

OriceOnline este denumirea comercială a S.C. COOL COLOR PRODEXIM SRL, persoană juridică, având sediul social în BIHARIA, nr. 1, jud. Bihor, având număr de ordine în Registrul Comerțului J5/1059/2021, cod unic de înregistrare fiscală 44128622. În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.

  • Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. 

Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

Când vă creați un cont, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: nickname, număr telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, etc.;

Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

Vă oferim și posibilitatea de a vă înregistra în platforma OriceOnline prin contul dvs. Facebook sau Google. Dacă optați pentru una dintre aceste variante, veți fi direcționați către o pagină administrată de Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia vă vor informa cu privire la transferul datelor dvs. către OriceOnline. Puteți consulta politicile de confidențialitate Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri: https://www.facebook.com/about/privacyhttps://policies.google.com/privacy.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării sit-ului nostru, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe sit-ul nostru putem stoca și colecta informații în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

  • Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor în beneficiul dvs. Acest scop general poate include, după caz, următoarele: crearea și administrarea contului; prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora; soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate; returnarea produselor conform prevederilor legale; rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale; asigurarea serviciilor de suport. Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între OriceOnline și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
  1. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre. Putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărător, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață. Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
  1. Pentru marketing.  Vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la produse adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” sau ați arătat interes să le achiziționati, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piața și sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe sit-ul web. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă  afectează similar într-o măsură semnificativă. În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin: modificarea setărilor din contul de client în secțiunea “Abonările mele”; accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin contactarea OriceOnline folosind detaliile de contact. Ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs. în termen de 30 de zile de la data semnalării.
  1. Pentru apărarea intereselor noastre legitime. Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include: măsuri de protecție a sit-ului web și a utilizatorilor platformei OriceOnline față de atacuri cibernetice, măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente; măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri. Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
  • Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma OriceOnline. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

  • Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

Putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari: 

  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plată/bancare;
  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
  • furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
  • societăților de asigurare;
  • furnizorilor de servicii IT;
  • altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice. Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

  • În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României. Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană. Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare. Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

  • Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocăm pe servere securizate. Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi NETOPIA. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

  • Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor. Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugam să ne transmiteți cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferentă contului OriceOnline. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identității dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe.  Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns. Răspundem la orice solicitări valide în termen de 30 zile, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de 60 zile. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Dreptul la acces: Aveți dreptul să vă confirmăm dacă prelucrăm datele Dvs. cu caracter personal și să vă punem la dispoziție o copie datelor prelucrate.

Dreptul la rectificare: Aveți dreptul să cereți să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Dreptul la ștergereAveți dreptul să cereți să vă ștergem datele cu caracter personal, în următoarele situații:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ);
  • dați curs unui drept legal de a vă opune;
  • acestea au fost prelucrate ilegal;
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Există circumstanțe în care nu avem obligația să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal, de exemplu în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale;
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Ștergerea datelor dvs. personale înseamnă ștergerea Contului din platforma OriceOnline, astfel vă revine obligația să salvați toate informațiile de care veți avea nevoie pe viitor (comenzi, facturi, anexe), întrucât acest proces este ireversibil.

Dreptul la restricționare: Aveți dreptul să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora;
  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse;
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; 
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • avem consimțământul dvs.;
  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță;
  • pentru a proteja drepturile noastre sau ale altei persoane fizice sau juridice.
Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul să solicitați datele dvs. cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; 
  • și
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Dreptul la opozițieVă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes. De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare. 

Dreptul la plângeri: Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

  • Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; e-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Acest Sit folosește atât cookie-uri proprii, cât şi de la terţi, pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. În conformitate cu Directiva „e-Intimitate” a UE, în vigoare de la 26 mai 2012 şi cu prevederile Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, tuturor vizitatorilor Sit-ului li se cere consimţământul înaintea transmiterii de cookies în computerele acestora.

Ce este un „cookie”? Un „Internet Cookie” (termen cunoscut şi ca „browser cookie”, „HTTP cookie” sau pur şi simplu „cookie”) este un fişier de mici dimensiuni, format din litere şi cifre, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) şi este complet „pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driveul utilizatorului). 

La ce sunt folosite cookie-urile? Aceste fișiere fac posibilă în principal recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare. De asemenea sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre de internet, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului lor, fără a permite identificarea personală a utilizatorului.

Ce cookie-uri folosim? Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite cookie-urile de către acest sit? O vizită pe acest Sit poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:

  • cookie-uri strict necesare pentru funcționarea Sit-ului
  • cookie-uri de analiză
  • cookie-uri pentru publicitate
Cookie-urile și/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esențiale pentru buna funcționare a Sit-ului, fiind setate pe dispozitivul dvs. la accesarea Sit-ului sau în urma acțiunilor efectuate în Sit, după caz. Puteți seta browser-ul dvs. pentru a bloca cookie-urile, însă în acest caz anumite secțiuni ale sit-ului nu vor funcționa corect. 

Conțin cookie-urile sau tehnologiile similare date personale? Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în multe cazuri, nici nu identifică personal utilizatorii de internet. Există însă situații când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experiență mai adaptată preferințelor sale. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. 

Blocare cookie-uri. În cazul în care doriți să blocați cookie-urile, unele funcționalități ale sit‑ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfuncționalități sau erori în folosirea sit-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor vă poate împiedica să:

  • cumpărați online
  • vă autentificați în contul dumneavoastră 
Administrarea preferințelor cu privire la plasarea de cookie-uri. În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale sit-ului. 

De  ce sunt cookie-urile și/sau tehnologiile similare importante pentru Internet? Cookie-urile și/sau tehnologiile similare reprezintă un punct central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele sit-uri sau părți ale sit-urilor imposibil de folosit. Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi, cu respectarea legislației, publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs., evidențiate prin comportamentul de navigare. Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii. 
  • Oferte adaptate intereselor utilizatorilor.
  • Reținerea parolelor.
  • Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
  • Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
  • Furnizarea de publicitate relevantă pentru utilizator.
  • Măsurarea, optimizarea și adaptarea caracteristicilor de analiză – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile derulează aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-și îmbunătăți serviciile în beneficiul utilizatorilor. 
Securitate și aspecte legate de confidențialitateÎn general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
  • Particularizarea setărilor browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastră al securității utilizării cookie-urilor. 
  • Dacă sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta, dacă doriți, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces.
  • Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa sit-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.
 

Nici una din părți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forța majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu înceteaza fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părti încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătoresti române competente din Municipiul Oradea.

Toți utilizatorii sit-ului fac subiectul acestor termeni și condiții astfel încât accesarea acestuia presupune acceptarea și conformarea la termenii și condițiile prevăzute în această secțiune. OriceOnline își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui document, fără notificarea prealabilă a utilizatorului. Aceste modificări se presupune a fi acceptate de către utilizator, dacă acesta continuă să folosească sit-ul după afișarea lor.

scrie-ne!

Completează-ți datele și noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp!

Ai nevoie de ajutor?

SUNTEM AICI SĂ TE ÎNDRUMĂM

Ceva nu e clar?

Contactează-ne!

Formular de garanție/retur